dijous, 29 de desembre del 2011

Cloenda blog COED

Avui dia 29 de desembre dono per finalitzat el meu blog de COED.

Al principi de curs, se'ns va demanar que anèssim fent entrades d'ambdues assignatures.
Personalment, penso que ha estat una bona idea encara que la primera reacció fos de sorpresa per la majoria de nosaltres.

Si hagués de triar dues de les entrades de les què em sento orgullosa triaria sense cap mena de dubte:

  • Oh Brother!---26 d'octubre.
  • Les quatre habilitats lingüístiques---28 de setembre.
M'han agradat aquestes dues perquè són les que més feina em van portar de fer però, a la vegada, les que pe nso que millor estructurades estàn.

Per concloure, cal dir que fer un blog no és complicat i m'agradaria que en el futur continués aquesta pràctica ja que és una manera de sintetitzar el que anem fent a les classes d'aquestes assignatures fent una petita valoració general de cada una d'elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada