dimarts, 18 d’octubre del 2011

Exposició qui ets tu?

Aquesta activitat consistia en triar a un company o companya de la classe i fer una descripció de la persona triada i triar una imatge que s'identifiqués amb aquesta.
Jo vaig triar a Lidia Cornella Farrés.

A continuació, adjunto la fotografia que la representa i el perquè la vaig triar:








-Vaig  triar a Lidia perquè ens em avingut molt ràpidament. La frase que vaig triar: "Una de moltes" significa que a deixat enrere moltes coses i ha començat una nova etapa. Trobo que és admirable que hagi començat una carrera i que ho hagi fet amb tanta il·lusió.
Com es pot veure a la imatge, ella surt d'esquenes ja que representa que esta llegint la frase.

La classe es va convertir en una petita exposició d'art on tots vàrem poder explicar la nostra obra:





Per concloure, cal dir que em va agradar molt fer aquesta activitat ja que mentre ens coneixiem estavem practicant mètodes apresos a la classe de COED: la descripció.


A continuació mostraré treballs d'alguns companys de classe:

                                                   
                                                     Fotografia de Maria Royuela


                                           Fotografia de Mireia Llena

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada